مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 19:552020-03-28سياسي

فارس من| کارمندان شهرهای اطراف برای ورود ملزم به استفاده از سرویس سازمانی هستند


برای جلوگیری از ترافیک در مبادی ورودی شهر ساری و با موافقت استانداری مازندران کارمندان دستگاه های اجرایی شهرهای اطراف برای ورود به ساری ملزم به استفاده از سرویس سازمانی با رعایت پروتکل بهداشتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من با ثبت سوژه اجرای نادرست طرح فاصله گذاری اجتماعی و مشکلات ترافیکی برای اهالی ساری خواستار پیگیری رسانه‎ای این موضوع شدند.

در بخشی از گلایه های مردمی در ارتباط با عدم اجرای مناسب این طرح آمده است، اجرای این طرح برای جلوگیری از شیوع کرونا بسیار خوب است اما بهتر است از مشکلات ترافیکی زیادی که برای برخی افراد شهرستان ساری ایجاد کرده است کاسته شود.

اگر نام این طرح فاصله گذاری نامگذاری شد بهتر است نیروی انتظامی از ابتدای حوزه استحفاظی قائم شهر به ساری مستقر بود تا ترافیک سنگینی را برای کارمندان، کادر پزشکی و پرسنل نیروی انتظامی و .

که در حاشیه شهرستان ساری سکونت دارند و مجبور هستند خود را به محل کار و جابجایی شیفت خود برسانند، و حتی ممکن است در این میان بیمار بدحالی وجود داشته باشدو زمان پنج دقیقه ای را یک ساعت و نیم در ترافیک معطل نباشند.

آقای استاندار و فرماندار شهرستان ساری صرفا جهت اطلاع شما، بار ترافیکی شدید هشت کیلومتری قبل از گاردجنگل و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کارمندان شهرهای اطراف برای ورود ملزم به استفاده از سرویس سازمانی هستند

فارس من| کارمندان شهرهای اطراف برای ورود ملزم به استفاده از سرویس سازمانی هستند